You are fucking perfect to me!

hejhopp!
underbart väder, energin på topp och ledighet. Kan absolut inte bli bättre.
Har hunnit med så mycket idag och jag älskar det. Något som jag älskar ännu mer är att jag är helt ensam, förutom hundarna, och det va jag senast innan jag åkte till Thailand. Därefter har jag har folk runt omkring mig 24/7 hela tiden. så jag njuter. Ja jävlar vad jag njuter.
annars då?
20 års fest igår. Har kommit på att det där med sprit o fulla människor nog inte riktigt är min grej. Jag har dö ball nykter. och jag sparar hellre mina pengar till Afrika.
Just det afrika. har jag berättat?  jag och min fina nyfunna vän Fanny sticker dit i maj nästa år. Blir borta ett X antal månader och ingen längtar mer än jag.
På tal om Fanny och Thailand så kommer mina fina tjejer som jag träffade där nere till underbara Malmö, första helgen i Juni! ÄNTLIGEN! Tror ingen förstår hur mycker jag saknar dom och saknar livet där nere.
om jag hade fått bestämma hade jag packat ner min familj och hundar sen hade jag tagit första bästa flyget med dom till ett varmt och skönt land och bosatt oss där.

men men tänkte inta soffläge nu och bara njuta!  vi hörs nästa gång jag känner för att skriva lite! Hoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0