rolling in the deep

det här med att ta upp bloggandet igen gick ju lite si och så där. Tänker dock inte lova igen att jag sa ta upp det på allvar eftersom jag bloggar när jag känner för det!
Är som sagt hemma nu igen, på svensk mark. Vet inte vad jag tycker om det för där är så många blandade känslor. Hade nästan kunnat göra vad som hellst för en sista dag på clayhouse eller för att alla mina fina vänner och jag skulle legat vid poolen i singburi som vi alltid gjorde på helgerna.
Känns tufft att vara tillbaka samtidigt som det känns skönt att man har fått träffa allla här hemma..
men det känns som om att jag kan sverige nu. Jag är mer eller mindre färdig här för en tid framöver.
Så det blir jobba jobba jobba och tjäna ihop pengar som attan nu, sen näsa år väntas nya äventyr..Det vill säga Afrika. Känns sjukt att det är det som jag nästan tänker på varje dag. Att jag bara vill ut o resa o uppleva. Härligaste av allt är att jag träffat Fanny, för hon är lika galen som jag och efter att ha tillbringat 24/7 i två månader tsm utan att ha gått varandra på nerverna så känner jag att vi nog är ett bra reseteam. Självklart är hon sååå mycket mer för mig än bara en resekompis.

jaha lite saker om här hemma dådå. Jobbet går utmärkt, träffat alla mina fina vänner, Festat, haft myskvällar, bakdagar, soldagar, firade valborg med att dricka i 20 timmar i följd, förkyld, tillbringat tid med familjen och massa massa annat. helt underbart.

nu är jag så galet trött så jag tänker lägga mig i sängen o se ett eller två avsnitt Greys. Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0