You got to pump it up!

hejsan hoppasn!
Befinner oss fortillfallet i Bangkok. har varit har sen igar. Farlig stad och farligt hotell eftersom det ligger 2 minuter fran MBK.
Sa dessa dagarn har vi angnat at shopping i massor. Idag gjorde vi en impuls grej, vi tatuerade oss. Natta gjorde sin pa handleden och jag gjorde min pa, hor och hampna, foten. exakt likadana forutom att nattas ar i farg och lite storre och min ar svart.
Forovrigt skulle mina kara vanner fran sverige varit har nu, men deras plan va forsenat. Saa klockan 23 ikvall ska vi aka till flygplatsen och mota upp dom.
Forovrigt ar jag jatte taggad till pa lordag da alla vara fina ny funna vanner kommer till bangkok for att fira Emelie. ska bli skiit skoj.
Har ingen lust att skriva mer nu sa vi hors sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0