The time of our lifes

både igår och idag har varit lite uppochnervända. Jag och fanny fick reda på att vi ska på dykarkurs den 27, något som vi sett fram emot länge. Dock är det under perioden som mina vänner från sverige kommer ner så jag hoppas dom vill följa med. Förövrigt va det ett jobbigt hejdå igår. :(

och klantig som jag är grävde jag hål på clayhouse utan vantar --> blåsor på händerna och skavsår. AJ!
Fanny fick åka hem från clayhouse igår för hon inte mådde bra och idag är det min tur. Mår så jävla dålig nu igen. Spyfärdig och trött. Undrar när detta jävla virusskitet ska gå ur min kropp.

Har iaf börjat packa, i morgon lämnar jag detta stället för ett par veckor framöver för att se stränderna och det kanonblåa vattnet. Faaaast innan vi tar oss till söder väntas några dagar i bangkok med shopping och paaarty!

Livet leker när man steker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0