Sa jag att jag va aksjuk?

hejhej, ville bara meddela att vi lever. Hade dom varsta 90 mminuterna i mitt liv inatt. Borjade med att vi forst hade en helt fantastisk middag med Kent och Brittmarie. Nar klockan blev 23 blev vi upp hamtade av "Ica Maxi vastrahamnen" Tuktuken. Blev avslapta vid klocktornet dar vi skulle ta en 4 timmars buss till Batarna. Bussresan gick bra, fordrev tiden med att kolla pa film och sen slumrade vi till lite. Nar vi vaknade upp va det varldens ovader, Blast och regn och aven blixtrar. Skracken krop pa nar vi skulle ga ut pa en flera meters lang pir for att hoppa pa baten som skulle ta oss till Kho Tao. Efter 10 minuter pa den baten borjade dom forsta manniskorna att spy, sen blev det som i ett dominospel. Borjar en, Borjar alla. I borjan forsokte jag "ga in i mig sjalv" och stanga ute alla oljud men sen brakade allt loss. Kalvade som ett fyllo i den dar pasen. Fanny lyckades slapa ut mig pa dack dar vi sedan lat hela var goda middag sippra ut i havet. och dar borjade verkligen helvetet. Slutade med att vi lag i os regn i fosterstallning pa dack och spydde ett X antal ggr. Nar vi val kom fram till on runt 7 forsokte vi oss pa frukost och vid halv 10 fick vi var nyckel till rummet. Dar vi gjorde huvudhopp ner i sangen och sov till 13.10. Sen borjade forsta dyklektionen, 4 timmar teori. Lyckligtvis hamnade jag, Fanny, Linda, Claes och Jesper i samma grupp. Fille skaffade sig en ny van i vantan pa oss andra. Efter det blev det kvallsmiddag och sen har jag o Fanny kollat pa tva filmer. Nu tankte vi gora ngt annat och sen borjar andra lektionen klockan 7 i morgonbitti. JIIIPPPIII. Ha det bra dar hemma. Ps, Grattis finaste Evelina till korkortet. Du ar sa vard det och jag ar sa stolt over dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0