if you snooz you lose

nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn, har tillochmed ätit lunch vid datorn. Är jag tillbaka i min datanörds vana nu igen? nooway. så därför tänker jag gå och diska min disk nu och sen gå till rummet och börja packa samt städa. Jag och fanny är ingen bra kombonation inte, vi är exakt lika slarviga och sen blir det inte bättre av att vi har fritidsgård på vårt rum heller. Folk kommer och går som dom vill och övernattar gör dom med. Men jag gillar det

Har btw pratat med Zaid nu, så på söndag hade jag (ska tvinga med mig fanny med) tänkt att åka till Laos och förnya mitt visum, tydligen kan man fylla på med tre månader vilket är skit bra. Dock är resan på två dagar och dom flesta timmarna är på resande fot. Meeen vad gör man inte för att få stanna. och jag måste verkligen göra det då eftersom mitt visum går ut den 23 mars. That sucks. såå nu börjar jag se ljuset i tunnlen igen.

fy mig måste gå nu. hörs vid ett senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0