it sucks to be you right now, what goes around comes around!

Galafest igår- Röda mattan, Smooking, balklänningar, håruppsättningar, Champange, trevligt sällskap och Limo. You name it, allt va där!

Idag - städat, snott tvätttid, handlat, lagat mat och soffläge.

Hade ett givande samtal med Fanny innan, börjar få en plan för Afrika resan. Kommer bli underbart. Idag har jag thailand och folket man träffade där abstinens. Usch vad jag vill va där nu. Är rätt så säker på att jag inte vill va kvar här mer, passar ikke in i det hela längre. Men som sagt, ett tag till sen jävlar i det ska här resas!

Annars då?
Fanny kommer på onsdag, midsommarfest på fredag, Göteborg och Coldplay den 28, Sen börjar juli. Hej jobb fredagar- söndag 5 av 5  möjliga helger. Är förövrigt ledig i knappt 6 dagar Juli månad. Heej pengar och hej resa!

Förövrigt leker livet på. familjen är underbarast och med dom vid min sida går jag igenom eld och vatten. Finns ingenting som jag inte klarar. Ni är fina. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0