you raise me up

Avskedsfesten blev inte alls som planerat. Bara massa tårar, fina ord och känsliga studer. usch.
och dagen efter va jag bakis fram till klockan 22 när jag väl gick o la mig. Adrig förr har jag mått så dåligt
och tragiskt nog va det denna dag vi skulle till Elysee och kolla på bio.
Men tyckte att jag skötte det ganska bra endå :)

Idag gick jag upp klockan 5. FEM :O det händer aldrig. Skulle börja jobba klockan 6 och nä man blivit bortskäm med sovmornar va det rena döden. Men tuuur att jag har min underbara mamma som gick upp o väckte mig och lagade en super god frukost.
Jobbade iaf till 14 sen va det hem och iväg med systrarna. Kom hem för en timme sen. och jag är DÖD. Tåler ingenting längre.

Dessutom känner jag mig stressad. Vet inte hur jag ska få tid till att träffa alla jag vill och hinna packa och tvätta och fixa. I morgon blir det jobb efter det hoppas jag på att jag hinner packa o fixa lite saker innan gästerna kommer, mamma ska firas. På onsdag blir det fix hela dagen sen på kvällen blir det fika i stan med patricia och sen en snabb runda upp till bästa vän och öbbe. Torsdag ska jag träffa linda och evelina?!, Fredag blir det mys med familjen och på lördag åker vi.
Blandade känslor där, men lycklighets känslorna övervinner med hääästlängder. Är så taggad över denna resa.

Btw håller vår väg på att flyta bort. Snart kan man inte köra där mer. Och det får inte hända, inte denna vecka. Nästa vecka går bra.

Ska fixa vidare nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0