Will you be there

Halloj.
Hoppas att allt är brao?! själv känns det som man har en miljon saker att hinna med.
Har igentligen all tid i världen men sen vill man träffa alla så mycket som möjligt innan vi åker. Är ju sjukt nog bara 8 dagar kvar.
Va iaf iväg med sis igår och handlade resväska, apoteksgrejer och sommarskor.
Började även kolla igenom mina bikinis och 9 st lär väl räcka? sen kan man köpa nya där ju. usch vad jag känner mig stressad inför resan. Har iaf laddat min ipod med över 1000 låtar så det är skönt.
På lördag (imorgon) blir det välkommen hem fest för jesper och avskedsfest för mig. kommer bli skit skoj.
Och ikväll blir det mys med bästa vän.
kommer bli skit bra detta.
och det bästa av allt är att dom bokar flyg den 25. sen kommer dom ner i slutet av mars. love it!

Sitter iaf och myser till olle hedberg nu, sicken kille. älskar det här programet där man kan ladda ner musik från youtube. mums.
nej om man skulle tagit sig ett bad o sen gjort lite nytta idag.
Btw har jag Världens träningsvärk i benen. Duktig flicka som tränade igår. idag kör vi på ett pass till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0