Every night in my dreams, I see you. I feel you.

jag hittar inte mina flyg-outfit-skor. En har jag hittat, men man kan ju inte åka med bara en. jag måste hitta den andra eftersom jag nu har köpt en resväska som matchar och sen har jag ju min flyg-dress också.
jag börjar bli nervös, dels för att jag tror att jag har packat ner för toook för mkt. men tre månader är länge. får nog beställa extra vikt på hemvägen. När nästan alla kläder och skor va nerpackade vägde väskan 18 kg.
nu måste jag ta ner allt annat också. jag kommer ha sååå mycket övervikt.
tycker att det borde finnas undantag för dom som ska va borta mer än 2 veckor.
the day after tomorrow.
 min dator får jag ha i handbagaget likaså filmkameran. Har ännu inte listat ut vilken väska det ska vara än men det löser sig. Har iaf packat ner 9 bikini, 23 klänningar, 7 shorts, 8 skor och 9 tröjor/linnen. Det ska ju trots allt bli 34 grader nästa vecka.
jag måste köpa till extra vikt på hemvägen. PÅMIN mig för fasiken.

annars då?
igår fikade jag med patricia i 3 timmar. helt galet. vi hade skit mysigt och klockan bara sprang iväg. vilken tjej asså. och hon är också laktosintollerant. jätte otippat.
Efter det begav jag mig hem till kombosarna med semlor. mina fina pojkar. glada blev dom iaf. och jag med. Bästa vän spelade you raise me up på  flöjt?! på iphonen. fråga inte! bara jätte sjukt faktiskt.
sen runt halv 12 körde jag hem.

och idag har jag tvättat och packat, fixat skype till mamma och letat bland flyttlåder och skit efter saker. blir bra.

jag är stressad, hinner inte sitta här o gagga. måste dra. ciao



Om två dagar är jag (vi) här igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0