Somewhere in between

Jag är lite besviken på känslan. Jag trodde att jag skulle ha sömnlösa nätter en vecka innan och att jag skulle va skit nervös. INGENTING av detta har inträffat. Jag är nervös för att jag kanske måste kasta ut kläder från väskan på flygplatsen för att jag har kasnke för mkt med mig. Det skrämmer mig. Men annars känner jag mig cool lugn. Är dock jätte trött. Men men.

Igår blev det iaf en hektisk dag. Sen begav jag mig till jimmy. Mysigt. Sen hämtade jag upp Evelina när hon slutade jobba och så körde vi till Hanna där Linda, becca, bob, degen och lövet va. Blev en trevlig kväll med tjejerna. sen körde jag evepeve hem och därefter blev det huvudhopp ner i sängen!

I morse väckte evelina mig (som vanligt genom SMS bomb) halv 9. VEM GÖR NÅGOT SÅDANT ONT? landade hemma hos henne klockan 10 på frulle. Sen blev det stan, handlade och hämtade post sen dumpade jag henne hos Hanna. Nu är jag hemma.
Har precis packat ner mina saker i dessa här fantastiska vakumpåsarna. Silken uppfinning. Man får ju plats med huuuur mkt som hellst. Ska städa undan på mitt rum nu iaf. sen ikväll blir det middag och mys med familjen.
och i morgon blir det uppstigning olagligt tidigt. Flyget går 11.10 blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0