det dom aldrig nämner

nu är det måndag åter igen känns helt okej faktiskt. Helgen har varit lugn och bra, inget dickande för mig inte. Utan jag har bara spenderat denna helg med familjen och underbara vänner. Underbart om jag får säga det själv.
I morgon ska jag träffa linda, vilket jag inte gjort på år och dag känns det som. och även finaste evelina ska vara med. wiie. sen på onsdag blir det kvalitetstid med bästa vän. Har mycket att prata om. wiie.

Sen i helgen blir det väl fest av något slag eftersom det är sista helgen innan vi åker. Sen på söndagen blir det familjemys med bio och ut och äta. Sen veckan där efter blir det att packa och fixa o dona och fira mammsi. Sen på lördagen kl 11 går flyget. wiiihoo. vi kommer få det helt fantastiskt underbart. :)


Tack för att du alltid finns hjärtat. över 12 års vänskap. Du är fin. älskar dig


Kommentarer
Postat av: Evisen

Tack själv min sköna höna . Du e bäst glöm aldrig det. Älskar dig <3

2011-01-10 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0