cause we are gonna be forever, you and me

Har haft en helt fantastisk kväll. Började med mysmiddag med familjen och lite lets dance.
Sen kom Bästa vän och öbbe o hämtade upp mig. Åkte in om en runda till fina evelina och pussade henne hejdå. JOBBIGT, Där föll förövrigt den första tåren.
Sen vidare till vellinge och per. Och där va fullt hus. Alla drack och hade sig. Fick iaf träffa mina favorit pojkar och fick säga hejdå till alla.
När klockan va 12 pallade jag o bästis inte trycket mer så vi körde o lämnade per alm och sen vidare till donken. Efter det har vi kört runt över allt och pratat en massa, sjungt med i låtar och bara haft det bra.
Lite över 3 körde vi hem och hälsade på öbbe sen vidare till svågertorp och tvättade bilen. :P helt normalt klockan 4 på natten.
Sen körde bästis mig hem. Underbar kväll med mina fina vänner. Har helt klart dom finaste vännerna i världen.
Nu gör mamma scones, sis fönar håret, jag har min flygoutfit på mig och snart ska vi väcka pappa sen blir det iväg.
Om ett dygn går jag i sommarkläder och har det glassigt. Ha det fint här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0