when love takes over

god morgon.
skulle va på vårdcentralen halv 10 i morse och när jag kommer dit så har deras datorer gått sönder så jag åkte till jobb istället. Ska dit på torsdag samma tid och ta mina prover. yeeah yeah.
när jag slutade 10 igår åkte jag hem till mamma o pappa. pussade lite på dom sen störtade jag i säng. va jätte trött. idag jobbar jag till 20 sen blir det nog bara mys, förhoppningsvis. i morgon är jag ledig och det är nice.
tänkte fixa lite i lägenheten.
sen på torsdag är det jobb som vanligt 10-22 och på fredag är jag ledig. har inget alls inbestämt i helgen men jag vet själv redan nu att det kommer sluta på chili minst en av dagarna. jappjapp.

usch vad det är tråkigt att skriva blogg. iallafall idag. hörs sen eller nått.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0