Vi har blivit som dom. Som aldrig får bli.

God morgon eller något?!
Riktigt tråkigt väder ute, eller det är mysigt om man slipper gå ut haha.
Mamma väckte mig i morse, hon är sjuk och mår inte bra. Och jag gillar inte alls när mina föräldrar inte mår bra. jag känner bara sånt stort behov att jag måste vara hemma och ta hand om dom så som dom har gjort alla gånger jag mått dåligt. Men så fungerar det inte.
Sitter iallafall på jobb nu, skänker alla tankar till mom att hon ska bli bättre.
På tal om mamma så köpte hon ett par skit fina gardiner och kuddar till mig igår. svarta o gråa exakt som jag vill ha det. längtar tills jag kan pryda mitt vackra vardagsrum med detta. wiie =)
Har nog inte mycket mer än så här att säga, jobbar iaf till 22 idag sen är jag ledig i morgon och då blir det planering planering och åter planering av 20 års festen.
Tycker att tiden bara springer iväg.
Btw någon lägenhetslös människa som vill hyra min lägenhet januari - april? eller känner ngn som vill? Det går bra att hyra den januari - juni oxå om man pluggar och behöver en lägenhet över läsåret.



Ötsi är en jävlen på det där med blackjack och att dricka öl. så jag antar att det är
därför han flaschar. Och jag är väl en jävel på att dra mitt kort då antar jag:P



Amanda tvinga mig att vara med på foto med människor jag
inte känner! men han va säkert trevlig.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är jätte intresserad! kan du inte berätta mer om vad den kostar och vart den ligger som jag förstått är det i malmö men vet inte var.

2010-09-14 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0