Vem körde över mig med en lastbil igår?

hej och hopp gummi PIIIIIP!
gårdagen va great. Tim lagade god pasta, parmaskinka och permisanost och sallad. satt som en smäck. mums.
Sen vandrade jag och amanda ner till systemet. jag, system? jag är inte 20. som vi garvade när vi kom på detta när vi va där. jag tog för givet att jag hade fyllt år och va system- mogen.
Men vi klarade det fint, behövde inte ens visa legg. Tur man känner ordningsvakterna här och där!
Sen upp i deras mysiga lägenhet igen. sen kom Öbbbi. Blev kortspel och grejer. döö trevligt faktiskt.
När tim gick för att jobba (han började 22) så fortsatte vi andra. Fattade inte hur öbbisch orkade? han va typ sämst i världen på att "åka buss" och han drack såååå mycket.
Endå lyckades jag va fullast när vi skulle hem?
Hade iallafall riktigt skoj på chili. Gjorde inte av med en krona, tappade dock massa järnceller.
Trots en liten incident med höjda toner och tårar såå slutade kvällen riktigt bra. =)
Tackar Amanda, Tim och Christoffer för detta. Underbara gullefjun.

I morse va jag inte människa när jag vaknade. Det är jag fortfarande inte!
saaar vi, haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0