Teenage dream

i morse hade jag ingen alls ork att ta mig upp från sängen. vaknade 8 och 10 i 9 samla jag mina krafter o gick upp, dels för att mamma väckte mig och att jag hörde älskling. Det suger. jag är konstant trött alltid. och påväg till jobb blev jag spyfärdig. ville kräkas. vet inte vad det är med mig =/ fick iaf tag i någon på vårdcentralen idag som skulle skriva en lapp till min doktor o säga till henne att ringa mig. får väl hoppas på det bästa. =)

har jag någon gång sagt att jag har världens bästa föräldrar? dom gör allt för att jag ska må bra. jag älskar er!

annars då?
livet flyter på, hela helgen är jag uppbokad. så det blir ingen vila inte. både bröllop och till småland för att hälsa på lillsis. men men ha en trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: lucke

Hej, vad göres? :)

2010-09-03 @ 11:11:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0