stay with me

jag är ledig och har varit uppe ett tag nu.
älskling har varit orolig inatt så vid 2 i morse gick vi en promenad. Hon gillar inte att det finns så många bilar:P
anyway efter det blev hon busig. så det va omöjligt att sova. tillslut ignorerade jag henne o då somna hon fint.
sen gick vi upp kl kvart i 8. gick ut på en promenad och sen ställde vi oss i "parken" o kastade pinnar. hon är duktig på det där.
45 minuter senare va vi inne o min älskling har nog ont i benet. haltar lite nu igen. :( nu ska jag pussa på henne. idag blir det städning i lägenheten sen hem till mamma o pappa o ta ut dom andra hundarna på promenad eftersom M&P jobbar.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0