songs from the road

i morse snoozade jag första gången på länge. jag gör aldrig det men i morse va jag nannig.
satt uppe alldeles för länge o snackade med amanda igår sen OC på det. usch.
men jag känner mig endå i form  idag ;)
Sitter på jobb nu och käkar mammas hemmalagade glutenfria lasange med fetaost och spenat i.
så jävla god. hon är duktig hon, min mamma asså.
börjar känna mig en aning stressad för jag vet hur mycket jag ska hinna med efter jag slutat.
Duscha o hitta kläder, hämta ut paket på posten, göra vid mig, möta upp dom andra, handla på systemet. sen efter det kan jag nog slappna av. kommer bli en grym kväll ikväll. =)

men vi hörs i morgon dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0