so take my hand and walk with me

har haft en mysig ledig-dag idag. inte fått så värst mycket gjort men sånna dagar får man ha!
Avslutade iaf kvällen med att jag körde till Veberöd, till Amanda. hon ville tvunget att jag skulle träffa hennes familj. Inte illa när man blir presenterad som "nadja, världens bästa". aaw hon är söt hon.
Hängde där iaf ett tag sen följde hon med tillbaka till malmö och jag släppte av henne hos Tim!
Tänk att man kan ha så mycket att prata om när man bara kännt en människa i några månader. och att man träffades på ute ställe och den senaste veckan har vi pratat varje dag, flera gånger om dagen.
underbar tjej. Alla som jobbar på chili är verkligen underbara.
Så i morgon när jag slutat jobb ska vi ses en stund igen. Och sen hela helgen.
blir så glad när hon säger att hon verkligen kände att det "klickade" mellan oss direkt. för det känner jag med.
wiiie.
Tänkte lägga mig i sängen nu och kolla Oc. har blivit beroende. illa.
I morgon är det jobb och lika så fredag sen är det äntligen helg. guud vad jag älskar helger. Nog mycket för att man känner sig så social. och alla är lediga och man kan slappna av på ett annat sätt eftersom man vet att man inte har några måsten.

Btw det blåser ute, för er som har missat detta. och helt galet jobbigt att köra bil i detta vädret. usch.
men men sov gott mina vänner!



Det här är min nya underbara vänn. Dock
är hon mörkhårig nu.
Söt som socker både utanpå och innanpå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0