Show me heaven

Helgerna går fööööör fort.. söndag idag.
känner mig hel nöjd med denna helgen. fredagen va underbar, lördagen lika så.
tillbringade dagen hos mor o far. sen körde pappa mig och evelina till linda där vi gjorde vid oss och började dricka. sen åkte vi till kryllis födelsedags kalas. Mycket trevligt.
När klockan blev mer så tog vi taxi till chili. mina favisar va där!
Fick sååå många komplimanger för att jag hade håret nersläppt. hahaha. jag som inte gillar det alls. men gud vad många som sa att det va mycket finare. aaw underbaringar.
blev drinkar, dans och bråk?  blir lack när folk ska bråka. som tur blev det inte slag i saken utan bara ord utbytning. Slutade iaf med att jag satt i soffan o Amanda låg i mitt knä på ena hållet och stani på andra hållet och kollade på dom andra när dom städade efter stängning.
Sen blev det taxi hem.

Idag har jag varit iväg med mamma hela dagen och nu är jag hemma. ska städa lite sen blir det söndags mys.
i morgon är det jobb 8-20 sen mys med amanda.
Ha en trevlig kväll. =)



Me and my dude Emil i fredags.
frågor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0