my best theory

här ligger jag i sängen och känner mig överdrivet glad. varför?
joo för att jag har världens bästa familj och vänner. Har pratat med evelina, linda och amanda typ 80 ggr den senaste timmen. så sjukt svårt att hitta en tid som passar alla. Alla jobbar olika. Och mina töntar till vänner jobbar mindre pass än mig. och jag jobbar heldagar sen onsdagar när jag är ledig o på helgen ja då ska dom tvunget jobba. ikke lätt.
Blev iaf inte att jag träffade amanda idag eftersom dom va i höllviken hos tims pappa. jag va välkommen dit men det orkade jag inte. eftersom jag ska upp o jobba klockan 10 i morgon så kändes det inte lönt.
men i morgon slutar jag 15 o sen blir det hem o duscha o göra vid mig sen ska jag bege mig till amanda o tim. Vi ska käka och ha det mys sen beger vi oss till chili. yeeeaaah! Love it!
och mina andra två haggor ska jag nog träffa på söndag? o då jävlar i det ska det fixas allt inför festen. dock slutar linda 18 och då är man väl människa igen efter fredagen o lördagen så det blir väl brao!

tänkte kolla på OC nu lite innan man ska sussa!
sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0