my apartment



Detta är världens sämsta bild men det är från då när jag köpte
lägenheten, alltså inte mina möbler.
Självklart kommer möblerna stå kvar och glas, tallrikar osv när jag ska hyra ut den.
Den ligger i malmö, lönngatan för att vara exakt och har en månadskostnad på 5500:-
och då ingår bredband, el, vatten & hyra.
För dom som inte vet var lönngatan ligger så är det 5 minuters gångpromenad (kan man säga så)
från södervärn.
4 meter i tak (älska älska älskar det) , det är en tvåa och helt nyrenoverad som ni ser.
inga grannar som stör. utan det är nog bara jag som alltid stör med mina
förfester haha.
Hemmakväll ligger i huset brevid och det gör en liten affär också där dom har allt nödvändigt,
Pizzeria runt hörnet. och där är en frisörsalong i samma hus för dom som känner att dom behöver klippa sig haha.
Gratis parkering på gatorna runt om och en stor gräsmatta på baksidan.
om det är någon människa som har kris med lägenhet. är det bara att höra av sig.
jag bor ju nästan redan hos mamma o pappa alltid endå och som pappa säger är det en rätt dyr "festlägenhet"
men jag älskar verkligen denna lägenheten!
här är allt man behöver. =)

men men som sagt hör av er om ni är intresserade. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0