med ena foten utanför

ja jäklar vad vi hann med mycket igår. sis kom och hämtade mig och linda, körde o hämtade ut två paket o ett rek från posten. inga jätte roliga nyheter men det fixar sig. :P
därefter blev det mobila. hittade både bröllopspresent till kusinvitamin och till lillsis.
åkte hem och lämnade sakerna sen körde vi till mormor. satt där i ett X antal timmar och pratade o hade mys. vi hjälpte sis med lite saker också därefter tog vi färden hem till mamma o pappa. blev lite trubbel mellan hundarna så troja skadade sig. =( men hon har igentligen bara sig själv att skylla eftersom hon alltid ska vara på corin.

anyway därefter åkte jag o linda o handlade sen vidare hem till mig o lagade mat. sen duschade vi o gjorde oss klara. när becca hade slutat kom hon oxå sen trillade folket in. Dricka och kortspel stod på schemat. jag blev såå otaggad av olika saker så jag städade mest. skulle bli etage men så blev inte fallet.

i morse vakade jag upp pigg och relativt glad, jag mår bra idag. eller bra och bra har lärt mig att acceptera att min mage alltid gör ont. så det är inget att hänga upp sig på.
ringde min doktor men nej, hon har telefontid mån, ons och fre 08.30 - 09.30. hur lätt tror ni att det är att få tag på denna människa?

sitter på jobb nu iaf, jobbar till 22 sen ska jag hem o gosa med älskling. soo long

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du får hälsa Amanda från mig :)

2010-09-02 @ 17:46:06
URL: http://http://wandahtourani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0