keep holdning on

jag är så fruktansvärt trött på alla egoistiska människor i denna värld. Folk som inte vet skillnaden på mitt och ditt och folk som aldrig kan stå för vad dom gör utan hela tiden ska skylla ifrån sig.
Folk ska hela tiden tillfredställa sig själv, och det vore ju för jävligt om dom råkade göra någon annan glad eller lycklig på samma gång. Det finns inte längre att folk skriver ett sms, "hej hur är det?" utan nu är det istället, "du har du... eller kan du..." det finns ingen omtanke alls.
och det står mig så högt i halsen att jag bara vill spy. på allt och alla.
var har respekt, omtanke och ödmjukhet tagit vägen?
Folk är så jävla självupptagna hela tiden. det finns bara jagjagjagjagjagjag hela tiden. och om jag kör över någon annan eller sårar någon annan så skit i det, jag är ju lycklig.
tvi på er människor.

tänker inte bygga vidare på detta idag, inte alls. idag ska vi ha taco mys hos mig och det ser jag framemot. Amanda har bakat kanelbullar (förförsta gången) dagen till ära.
jag sov hos mamma o pappa inatt för jag hade deras bil igår på jobb eftersom någon idiot har krockat in i min. så jag lämnade deras bil igår o sen slaggade jag här.
och jag har redan hunnit städa, tömt diskmaskinen och käkat frulle sen jag vaknade.
nu ska jag kolla OC innan jag beger mig mot stan för handling och städning av lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0