Just the way you are

lite över 19 igår knackade det på dörren, där stod amanda med gino, öbbe med en matkasse och tim med en blomma i handen. Underbara vänner!
Blev lite snack sen ställde tim sig i köket och lagade en så sjukt god middag. Pasta, bacon, svampsås, vitlök och permisan ost och lite sallad på toppen. Tog igen idol från i fredags innan vi gick till hemma kväll och hyrde skräckis.
Bäddade ner oss i min bäddsoffa med täcke och kudde och kollade på den och jag älskar att jag och amanda är lika löjligt töntiga. inte bättre blev det heller när både tim och öbbe sprämde oss, höll på att skita knäck. usch.
Efter filmen blev det kaka, kärleksmums. fast vi va så mätta av allt godis och mat så ingen åt ngt typ.
lite över 12 stack dom och jag gick o la mig. Det är underbart hur vänner kan ställa upp för en! jag blir så glad.

Sen brakade helvetet loss. Har varvat sängen och toan hela natten. har kalvat som bara den. och min mage den krampar sönder. Jag vill inte. detta hände förra året också vid denna tiden nästan och jag hatar det. Har varit vaken sen 8 men bara legat i sängen förutom vid ett tillfälle då jag jävlar i det fick energi och kutade till toan och spydde.  Hatar detta.

ska försöka sova lite till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0