Ja det finns dagar där jag tänker mer på henne än på dig

fy vad det är hemskt att gå upp tidigt. klockan ringde 06.45 i morse. blää.
sitter iaf på jobb, dricker ngn sorts dricka som mamma blandade till mig i morse. o det gör mig kissig nödig hela tiden. skit tråkig information haha.

idag är det exakt en månad tills jag blir 20. tiden springer iväg. jag vill inte bli 20. då är man vuxen. jag är ju nästan vuxen eftersom jag har fast jobb, lägenhet, hund, bil och så men endå. usch.
känns liksom inte så skoj tror jag?!
ser iaf fram emot min, evelina o lindas 20 års fest. om det nu blir ngn. vi suger på planera. och detta inlägget sög. hörs sen.



snodde bilden från sis. Den är iaf från i lördags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0