If you´re gone

Gårdagen blev mys från början till slut. Va hos mina föräldrar hela dagen och bara segade. Mådde inte så jäätte bra men jag hade kvalitetstid med daddy vilket jag älskar.
Mammi ocg jag snackade med lilsis igår också, saknar henne något så fruktansvärt. vill bara ha hem dig.
Nannade iaf hos mamma o pappa och hade sms konversationer med fulla människor klockan 4 i natt. tror ni jag har ngt minne av detta?  nej.

Vaknade runt halv 11 i morse. hade en jätte mysig frukost med pappa. och vi satt och pratade i ett X antal timmar om allt mellan himmel och jord. mycket om pappas barndom. älskar det. älskar att prata om förr, eller mest lyssna.
Sen har dagen bara rullat på. jag och papppa har fått mycket gjort idag, sen slutade det med att jag lagade middag till oss.
nu är jag hemma, väntar på Amanda, tim och Öbbe. sen kommer classe också.
Blir mat, kaka och mys. söndagsmys.
kan jag behöva eftersom jag är lite ur gängorna.
ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0