If perfect is what you're searching for then just stay the same.

Mår fortfarande som en överkörd katt. så ska sova en stund till men ville bara säga att jag har världens bästa familj och vänner! Aldrig förr har jag kännt mig så älskad och omhändertagen (jo av min familj)
Men när ens vänner ringer och säger att dom är hos en snart för att laga mat, för att jag inte ska behöva göra det själv då blir jag rörd. Eller när dom "hänger" med en, en hel dag bara för att.
Det gör mig så himla glad.
Kanske hade jag fel i mitt tidigare inlägg om att ödmjukheten osv har försvunnit. Jag menade inte att dra alla över en kant där.

Usch.

Ville bara säga tack för jag har er, familj och vänner. Ni vet vem ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0