I know what's on your mind

hej!
fredagen har ni fått en uppdatering om så nu kör vi lördag och söndag:P
lördag va bakis delux, japp. men jag och linda tog ju tag i oss själva och städade o hade oss.
när linda åkte hem id 6-halv 7 begav jag mig till mamma o pappa för lida middag och mys.
Tog mig ett varmt och skönt bad också (gud vad jag saknar att ha badkar)
Vid halv 11 kliade det i mina fingrar så jag åkte hem och bytte om och gjorde vid mig. sen kom fredde o hämtade mig vid lite över 11.
CHILI here we come. helt galet vad jag hade kul på chili. Hängde hela kvällen med Amanda och Öbbe. schwin ball! jag och amanda vandrade hem till henne och Tim och hälsade på Rocky. fiiin hund. sen efter ett tag gick vi tillbaka till chili.
när dom stängde tackade vi för oss.
Och begav oss till Etage. Tack tim för det. haha. påtal om Tim så är nog han och Amanda världens gulligaste par. aaw. så himla gulliga tillsammans.
Jag snackade lite med Tim om min, linda och evelinas 20 års fest. suger att alla dom ska jobba men vi hoppas på det bästa. Iaf när Etage också stängde va vi så runda om fötterna att vi inte visste vad vi hette. usch och fy.
begav oss iaf till Bk för natta mat sen tog vi taxi hem.

Vid ett vaknade vi och då tog jag taxi hem. åkte förövrigt med typ den snyggaste taxichaffisen jag sett. själv såg man ut som stryk. usch. men vi hade ett trevligt samtal endå =)

när jag kom hem slängde jag på mig andra kläder sen åkte jag hem till pappa. hade en mysig dag och vi fick gjort massor med saker =) sen nannade jag där- som vanligt.

fick iaf ett skit sött sms av amanda. och då blir man glad. guuud vad jag är glad att jag har dessa underbara chili människor i mitt liv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0