Hungry eyes

God morgon!
idag är jag ledig, självklart vaknade jag lite i 9. Men linda ligger fortfarande och sussar i sängen. vi hade tydligen haft en konversation inatt. jag sov och linda va vaken. kommer iaf ihåg att hon viskad "sover du?" så som alltid svarar jag Nej. fast jag sover mitt djupaste. jag ljuger alltid när jag sover. sen började hon prata med mig om idag?
anyway hämtade upp henne efter jobb igår sen körde vi hem till mig och då kom classe med. så satt vi och snackade skit och spelade vändåtta. förjävla roligt. vi spelade det alltid innan när jag bodde i trelleborg och träffade Robin. Classe va lika kass nu som då och åkte ut med buller och bong. jag vann så klart. juppjupp.
idag är det fredag, vilket innebär utgång?!
så fort linda har vaknat ska vi bege oss hem till mamma och pappa för att ta ut hundarna osv. och sen börjar planeringen av vår 20 års fest, lite över 80 är redan ner skrivna. puuuh. känns som om att det kommer bli mycket folk eftersom vi är tre tjejer som fyller år. och vår släkt är inte ens inräknad till det här!
Men det kommer bli bra.
men men vi hörs i morgon eller senare. ha en underbar dag =)



har ingen bild på mig och linda, så det blev en bild på mig
från när jag bodde i skanör och jobbade på ica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0