Hey gangster, take a ride with me.

varför säger man alltid "det va bättre förr"? man gör alltid det.
och det är sant, det va bättre förr. men jag antar om några år kommer vi säga detsamma om nu.
jag saknar den gammla tiden. fast att man hade problem osv då, så saknar jag den endå.
det får man lov, visst?
jag är nog en av få som inte kan säga att man festade mer och grejer. för jag gör det nu mer än någonsin.
men jag kan faktiskt erkänna att man saknar ligga med fettigt hår o baka dagarna i ända med både Lissy, Niccie & josse. det va vår speciallite. eller hänga på centrum i oxie med Sandra, lilli, fredde & nelson.
Det va underbara tider det vill jag lova.
kollade igenom hela, och då menar jag hela, min bilddagbok för några dagar sen. som jag garvade. Dessa bilder. Sjuka va att kameran alltid fanns med, har foto på allt. och jag älskar att sitta och kolla på dessa bilder. Det är så blandade käslor när man ser dom, ena sekunden skrattar man och i nästa sitter man och storlipar.
Men det finns väl en anledning till varför allt har blivit som det blivit?!
Det finns väl en anledning till att det tillhör det förflutna och inte tillhör nutiden eller framtiden?!
visst finns det en mening med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0