Fix the World up for you

Usch kvällen blev inte alls som jag tänkt mig.
Bowlingen va jätte dö skoj. fast Tim och amanda är segast i sverige så vi blev en halvtimme försenade haha.
Smådrack lite och snackade. Öbbe ledde överlägset hela tiden, amanda och tim tävlade om vem som va bäst och jag bara hängde på, eftersom jag är typ sämst på bowling haha.
Efter det mötte vi upp mini, hampus och rufus så vandrade vi hem till öbbe och classe där classe och Vahlne befann sig. Blev mer dricka, musik och prat.
När evelina och linda mfl kom begav jag och amanda oss till chili. Amanda skulle jobba och jag följde med då ist.
Hade världens sämsta kväll på chili. Det va så mycket folk och jag mådde så dåligt, inte full-dåligt utan sjuk-dåligt.
Kändes som jag skulle svimma vilken sekund som hellst. usch. sen va jag bara så irriterad på alla människor i världen. så det blev en tidig kväll utan nattamat.

idag är jag seg & trött. undrar om jag håller på att bli sjuk?

Vill inte bli sjuk och tänker inte bli sjuk. Är hos pappa nu. håller på att tvätta och grejer.
vi hörs någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0