fix me

Det känns som jag måste sätta tändstickor i ögonen för att hålla mig vaken för att skriva detta inlägg.
men here it is!
gårdagen va skit härlig. tog en lugn dag hos mamma och pappa som slutade med att bigsis följde med mig och  handlade.
åkte hem till lägenheten och städade, duschade och började fixa och dona.
ett tag senare kom Tim, Amanda och Gino. så käkade vi tacos och våra munnar gick i ett. Efter ett tag åkte jag och hämtade öbbe och då blev det kanelbullar och grejer.
Med en viss övertalning från Tim och Amanda drog vi till båten. en onsdag? japp.
Minglade runt och en kille som amanda kände började trolla för mig och öbbe. våra hakor va nere till marken. fattade ingenting, killen va galet grym.
när klockan blev ett körde jag öbbe hem, stani ringde och försökte övertala oss att komma till båten igen men icke.
min klocka ringde 06.33 tvi.
men det blev frulle hos mamma sen va jag på jobb klockan 8.
har varit i kalmar och vänt och efter alla dessa timmar i bil är jag dödare än en zombi. dock ligger jag nerbäddad i sängen nu. ska sova vilken sekund som hellst för det behöver jag!
I morgon är det iallafall jobb 10-15 sen ska jag, amanda, tim och öbbe (classe?) bowla mellan 19-21.
Gud gör så att jag vinner över dom alla med buller och bong. hade varit skit skoj men sanolikheten är nog inte så stor.haha.
efter det ska vi upp till öbbe och classe och förfesta lite innan chili.
kommer bli en underbar kväll känner jag!
exakt där tog all min energi slut.
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0