dance on my own

god morgon!
sitter på jobb nu. Har sovit underbart gott inatt faktiskt.
länge sen jag sov en hel natt rakt igenom utan att vakna. Trots det känner jag mig inte ultra utvilad. och det suger. kvittar egentligen hur länge eller hur lite jag sover för jag har aldrig den känslan längre där man känner sig jätte utvilad.
mummel mummel.
btw känner av att allt börjar närma sig nu med min födelsedag och med thailand osv. Det är inte alls långt kvar.
jag menar om lite drygt 4 månader åker vi. Sen är vi borta till april. helt crazy. men gud vad jag längtar. ska bli så skönt att komma bort från allt och alla och bara va i ett varmare klimat med sol o bad och jobb. det bästa är ju att vi har både pickat in den varmaste tiden i thailand och sen deras nyår.
Har fortfarnde inte klurat ut hur jag ska klara alla dessa månader utan mamma o pappa och älskling. det blir tufft. men för hoppningsvis så kommer mamma o pappa ner o hälsar på. blink blink.

men men mer än så här har jag inte att säga.
ha en toppen dag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sluta din fjolla, du kommer inte ha tid att sakna folket i sverigeland - vi kommer ha överdrivet kul!!! =D tjohooo - längtar!

2010-09-16 @ 21:39:09
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0