What goes around comes around

Idag går jag i en dvala. huvudvärk, magont, svettas, fryser, trött och seg.
Tackar gud för alvedon. Meeen det är bara att bita i det sura äpplet 9 timmar kvar på jobb sen ska jag
hem och bums i säng.
På onsdag fyller jag icke tonåring längre. Vet inte om det är något jag ser fram emot eller inte. Halvvägs till 40 och man blir mer vuxen än innan.
Innebär att jag har 45 år kvar med arbete innan jag får gå i penison, Jobba långa dagar och helgerna försvinner innan dom börjat.
Dags att börja spela på hästar kanske? Eller leta en rik man? Tror jag hade blivit perfekt som hemmafru.
Känner jag av ålderskris eller är detta bara en inbildning?
Fy attan vad jag är negativ.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0