we were meant to be

tänkte att jag skulle unna mig en klänning nu när allt går så bra med lägenheten osv, kommer ju få lite extra klirr i kassan. har trånat efter en klänning jätte länge men den har varit slut i min storlek. men sen kom den in och jag va snabb som attan på attt beställa.
Idag hämtade jag ut paketet. tror ni att dom hade skickat rätt klänning? neeej. o den är slut på hemsidan igen. jag som hade målat upp en bild i huvudet på hur jag skulle se ut på lördag. men icke.
sånt gör mig irriterad.

btw snöar det. livsfarligt att köra bil i detta vädret. speciellt eftersom vinterdäcken inte är på. usch. har iallafall haft en mysig dag med evelina idag. dock suger det att min rygg är fucked up igen.
jag är trött. har sovit för lite. ska sova nu. kan jag somna? håller tummarna på att jag kommer sova i ett sträck fram till 8.45 när klockan ringer. shoo.



har jag rätt till att känna mig bortglömd? eller är det bara en illusion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0