I love you to the moon and back

Varför har man en blogg?
Joo, jag har en blogg för att skriva av mig. MIN blogg, MINA tankar och MITT mående. Igentligen ska jag bara kräka ur mig vad jag vill här för den är ju min. Men endå, trots det så vaktar man sin tunga. För jag vet att ibland läser fel personer min blogg. Ibland vill man att folk ska ta åt sig av saker man skriver men ibland inte. Ibland vill man bara få saker sagt. Som det här med mitt mående. Folk frågar hur det är men dom lyssnar inte. Eller så frågar dom inte alls utan bara kör på med sitt race.
Men.. som min kloka mor sa till mig häromdagen så "strunt i vad dom andra säger eller om dom bryr sig, jag och pappa bryr oss och vi vill att du ska må bra"
och den tanken har fastnat i mitt huvud. Jag vet att mina föräldrar gör allt för att jag ska må bra. Och det är deras förtjänst att jag mår så bra som jag gör för utan dom som finns där och pushar mig så hade jag nog bara legat hemma och tyckt synd om mig själv och inte ens kämpat. För så ont som min mage gör och så yr jag känner mig rätt ofta nu och den huvudvärken jag har står mig upp i halsen. Mest magen, för den är hemsk.
I morse hade jag absolut ingen ork att gå upp och ta mig till jobbet, hade legat i 40 minuter i min säng och försökt att samla all kraft i världen för att ta mig upp. då ringer min underbara mamma. och ett samtal med henne på tio minuter va allt jag behövde för att ta mit ur sängen. Underbara människa. men sånna här saker är där ingen som vet. för ingen frågar hur det är eller så lyssnar dom inte.

Än en gång vill jag bara tacka gud för att jag har fått världens bästa föräldrar och familj överhuvudtaget. Många motgångar har vi haft och fler kommer vi nog få. men jag vet att vi klarar det tillsammas, och då menar jag allt. För vi finns där för varandra och stöttar varandra till 100 procent. Flyttar ni, flyttar jag. Finns inte någonting som kan hålla mig kvar här utan er. men som jag sagt innan så kommer thailand va döden när det gäller det, men som tur är har jag en i familjen med mig. jag behöver det, vi behöver det.
Gud vad jag älskar er min fina familj.




 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar dig <3

2010-10-10 @ 08:02:01
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

jag älskar dig med <3

2010-10-11 @ 15:38:40
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0