when you smile, the hole world stops and stares for awhile

Denna helgen som varit har varit den bästa. ville inte att den ska ta slut.
Började redan i Torsdags då jag åkte hem till mamma och pappa efter jobb, satt uppe i 2 timmar och pratade med mamma. om allt. hon och pappa är bäst när det gäller sånt. Sen nannade jag där.

I fredags va det jobb, jag och mamma hade mys morgon först. När jag slutat åkte jag hem och började städa sen hämtade jag amanda. Hann prata med lillsis oxå.
Sen ramlade folket in. V betställde mat från mat24.se, underbart det där med hemkörning.
Vi blev väl upp mot 20 pers hemma hos mig som hade skit skoj. Sen tog vi Taxi till Chili.
Hade en helt okej kväll men den har varit bättre vill jag lova.
När dom stängde åkte jag hem och sov.

När jag har druckit vaknar jag allt för tidigt. så Lördagen fick sin start klockan 10. Började diska osv. sen gick jag o la mig i sängen en stund till.
Helt plösligt blev jag med tvingad på fotboll. Grabbarna skulle kvala så mini kom och hämtade mig. Underbart väder va det och Grabbarna vann med 4-0. Gytt.
Därefter körde jag Filip och filip hem och Fredrik och hans bil hem sen kom Tim, amanda och Gino o hämtade mig. Vi tog färden hem mot mig och jag bytte om sen hämtade vi Flyttkartonger och körde vidare till Öbbe för att ta hans firma bil. Sen började vi flytta.
Amanda och Tim flyttade ifrån sin 1:a på lilla torg till en trea (på 270 kvadratmeter, 2 öppna spisar och ett jacuzzi för 8 pers). Jag blev gråtfärdig när jag såg den. 4 meter i tak och sen lite så gammal stil med ballkong och grejer. Är så glad för deras skull. 
Iallafall höll på att packa och flytta hela kvällen vill jag lova. men bra blev det. När tim lämnade tillbaka öbbes bil så handlade han Pizzor med sig så vi käkade pizza och hade mys innan vi duschade och drog till Chili. 
Hade en helt galet underbar kväll. Fy fan va underbara alla är. Och shiit som vi dansade. 
När dom stängde hände en liten incident med öbbi. stackars liten haha. men det blev bra till slut. 
Därefter vandrade jag, amanda och tim hem till nya lägenheten och satt på köksgolvet och käkade och drack och snackade till klockan 7 på morgonen. Då gick jag o la mig.
Dom andra två töntarna va vakna till 10 på morgonen. haha.

När klockan blev 12 vaknade jag, låg och mös med gino till klockan va 14 och då gick jag in o väckte tim och amanda. Ikea stod på schemat så det va bara in i duschen och iväg. Mötte upp Tims pappa på Ikea oxå. Efter ett par timmar hade vi fyllt tre vagnar och då slog det oss, Hur ska vi få in detta i tre små bilar? 
Sååå vi ringde öbbe. Så han, classe och mini kom till undersättning. 
När vi dumpat av alla saker hemma i deras lägenhet lämnade jag och amanda "ihopa sättningen" till grabbarna sen körde hon och jag till hennes pappas jobb och fixade lite där sen åkte vi och handla. 
När vi kom hem hade stani, tims mamma och Zabina också kommit. Myyyyys. 
Blev klydd med spisen och grejer så klockan 23 åt vi kvällsmat och då va allt klart. 

Så efter det körde jag öbbe hem sen stupade jag i sängen.
Idag har jag träningsverk i mina vader och skoskav på båda fötterna. Men det är det fan värt. 
Gud vad jag älskar er mina underbara vänner.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0