Stay away my friend

Det är skrämmande hur en timmes sömn mer eller mindre gör såån skillnad. Gick verkligen och la mig direkt efter jobb igår och sen började jag en timme tidigare i morse. Va som en Zoombie. Dock vaknade jag till liv när jag fick stå ute och skrapa rutorna?! say what? jag hatar att skrapa rutor. det är kallt och jätte dö tråkigt.

Iaf sitter på jobb nu, har fått så mycket gjort idag och nu när jag sitter ner så kommer tröttheten som ett brev på posten. Inte okej.
Efter jobb idag så ska jag hämta upp linda sen är jag lååång ledig. Dock ska jag packa och flytta o ha mig. Så jag kanske inte blir så mycket ledighet men jag slipper känna panik om hur jag ska hinna. NU hinner jag. med goooa mått.

Annars då?
Mycket som händer nu vill jag lova. Har fått in den här nya reglen i mitt liv, den som nästan alla kör på men lyckas aldrig,  dvs att dricka/utgång en gång per helg. I helgen tar den start för mig. Nu får det vara slut på det tramset att va ute och ränna varje helg. Måste tänka på min kära lever och plånbok. Kan vara nyttigt det där.
Sååå wish me luck.

Bjussar på några partybilder bara för det! 
   

Öbbe, jag, emil och Fopps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0