so you can cry



Idag är jag trött. Mest i huvudet. förstår inte varför jag inte kan sova om nätterna.
Det är ju det bästa jag vet. Ryggen är iallafall bättre. kan röra mig nästan hur jag vill.
såå i stora drag är allt bra.
Sitter på jobb nu och kollar på  Men of Honor.
Vet inte hur många gånger jag sett denna film. Vågar verkligen påstå att det
är en top fem film. love it.

i morgon är det jobb till klockan 3. sen ska jag snabbt som attan, köra hem till mamma
och pappa för att bli misshandlad av mamma. känner att jag behöver det för efteråt
känns det så jäkla bra. därefter tar jag räääserbilen snabbt hem igen
för sen kommer folket till mig.
Vi ska fira evelina som fyller 20 och sen råkar det va sista helgen detta året
som vi kan ha förfest hos mig.
Nästa helg flyttar jag! snyft.
På lördag är det höstgille hos per brodde. kommer bli en jäkla skiva det.
sen på söndag ska vi fira mormor och jag ska skriva kontrakt.
blir jätte dö bra.
Som vanligt är mina helger fullbokade.
men jag gillar det.
nu ska jag dricka mitt te och kolla film. tjaaaråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0