so tell me why we talking when we dance so good.

ooh maj gad sikken kväll igår. helt galet. kan ha varit den bästa förfesten/festen jag någonsin varit på.
Amanda och Tim kom och hämtade mig sen körde vi hem till öbbe och classe där halva laget befann sig. Sen kom typ halva till, lagledare och föräldrar. vilket drag. Alla dansade och sjöng och va glada och pratade och drack osv. så jävla kul. 40 pers i deras 4:a. helt underbart.
Sen tog vi taxi till chili. och där va skoj som vanligt. Mycket folk, mycket dans och mycket slagsmål.
Jag hatar slagsmål. vad är meningen? Usch.
Det sjuka va att det blev slagsmål mellan chiilis gäster och harrys gäster typ. så hela gågatan va ett stort slagsmål med poliser och vakter osv.
meeen vi sket i det och slog klackarna i taket.

Anyway därefter körde tim och amanda hem mig igen. så dom och Zabina följde med in och käkade makaroner och hemgjorda köttbullar. Det satt som en smäck. mums.
sen stupade jag i sängen när dom gick.

Idag är det ångestsöndag. helgerna är förkorta. Ska nog hem till mina föräldrar en runda sen. om orket finns. tjoohoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0