One night to be confused

hej och hopp.
nu undrar säkert dom flesta vad jag gör uppe 8.19 en dag som denna när jag är ledig.
jaa det undrar jag med.
Hemskt nog kom jag hem från jobb klockan 1 igår. och då va jag pigg. vi hade haft en bra dag i ullared och grejer. Men trots att jag va pigg i sinnet och slut i kroppen kutade jag in i sängen o la mig, somnade på 2 sekunder och vaknar 3, halv 4, halv 5 och slutligen kl 6. KLARVAKEN. va är det för trams?
Har sån oro i min mage. Dålig magkänsla på något sätt. och jag är såååå trött. men kan inte sova.
Trodde att jag skulle sova bort min tvättid (som tog start kl 7 i morse) för att jag skulle va trött men ikke. Har iaf tvättat 4 maskiner tvätt, vattnat blommorna, renbäddad sängen, plockat undan och dammsugit. JAG VILL SOVA.
Lite över 10 kommer evelina för hon skulle till stan men ingen buss passade, sen kommer folk och ska kolla på lägenheten, jag ska till Claes men innan det ska jag hem och ta ut vovvarna på en runda.

Ledig dag?  neeeh. inte speciellt.
jag måste få sova. ge mig sömn.

btw 3 människor som blivit skjutna inatt i malmö? haaaalllåe vad händer. gillar inte det jag hör. Man blir ju döö nojig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0