Old before i die

jag gjorde precis en sak som har varit ett bigt NONO sen vi va små. Jag hade dricka vid datorn och självklart välte jag ut det. damn. meeen, snabb som jag är så hann jag torka upp det mesta innan datorn förstördes.

såå till gårdagen,
Jag och Claes hade en förjävla trevlig kväll. Vi gick och handlade mat och bänkade oss framför tven. Det blev mycket snack (föööör mycket snack) och glass. Vi orkade inte baka så vi sket på det. 
Han hjälpte mig att tvätta oxå. och det ska han ha ett stort TACK för. underbara du. 
Claes är en sån kille som alltid får en att må bra, inte nog med att han är så jävla klok utan han slänger till en komentarer ibland så man bara blir så jätte glad. Alla borde ha en egen Claes i sitt liv. 
juppjupp.



Satte min klocka på 06.45 i morse för jag tänkte att jag skulle åka hem o tvätta hos mamma o pappa (fast jag hade tvättat allt igår:S?! jaa jag är förvirrad) så när klockan ringde så slog jag en signal till mamma o mummlade något om att jag inte orkade komma sen somnade jag om igen. sköönt. 
När jag vaknade igen åkte jag hem till M&P, käkade frulle och tog ut vovvarna på en promenad, eftersom M&P är upp i småland på möte. Hoppas på det bäästa nu när det gäller mötet. 
Sitter iaf på jobb nu. Har nyss berättat för Claes om mina sjuka drömmar. jag är fan helt jävla dum i huvudet. Drömmer så sjukt asså. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0