More than Words

Jag och amanda hade en skit mysig kväll. Riktigt mycket prat och tjejsaker. haha =)
Ställde klockan på 8 igår. Amanda körde till doktorn och jag till mammi. sen träffades vi här hemma igen vid 11.
Därefter höll vi på att fixa och trixa till klockan va 3. Körde skåne runt efter en kanin. men tillslut hittade vi en.
Sen gjorde vi vid oss, hämtade kaninen  och körde mot krylli. Mötte upp pågarna sen gav vi Star och Krylli pengar eftersom dom ska va borta i fem månader och åka skidor och sen fick foppa kaninen. Eftersom han alltid säger Fucking hare. Så det skulle blivit en hare men det blev en kanin. Hans min va obetalbar. haha. blablabla.

Efter vi käkat och blivit runda om föttrena blev det Gessie. Sikken fest. närmre 200 pers. Löste lite problem som behövdes lösas och skönt känns det nu.
Sen vid 3 tog vi taxi hem.

I morse gick jag upp vid 10. Linda låg kvar i sängen och mådde inte alls bra. Men jag städade som en gnu. Renare lägenhet får man leta efter.
Sen kom mamma och vi fixade med lite saker.
Nu har jag nyss gjort vid mig för jag vägrar stressa. Ska göra köttbullar nu sen ikväll blir det förfest (FEST) hos öbbi och slejs. Sen utgång.

Förövrigt vann grabbarna sin kvalmatch. så det känns som vi har något att fira ikväll. ÄLSKAR DET. Grattis. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0