Jul, jul strålande jul!

igår efter jag hade varit på kalas hos mormor, som förövrigt va jätte trevligt, kom Claes och hämtade mig. Blev handling på Maxi sen hem till mig och bakade lussebullar, drack julmust och lyssnade på julmusik. fööör mysigt.
Amanda, tim och Gino kom oxå förbi en runda och när klockan blev mer åkte dom och jag gick o la mig. Somnade på två sekunder.

Idag är jag trött i huvudet. endå har jag hunnit betala räkningar, ringt massa viktiga samtal och tagit mig till jobb. Missade "infarten" till jobb så jag va tvungen att vända. Är man trött då eller bara förvirrad?
juppjupp efter jobb idag ska vi skriva kontrakt. sen måste jag väl börja packa.
Orkar inte ta tag i det för det känns som det är mycket men jag vet att jag måste. senast söndag ska jag vara ute ur lägenheten.
Lite blandade känslor där, tycker ju självklart att det är skönt att jag fått den uthyrd men samtidigt är det min ögonsten. jag älskar min lägenhet.
men men, nu ska jag fortsätta äta lussebullar och dricka te.

 

Just det, vi handlade flyttlådor oxå. och sen började min elvisp att brinna.

 

Så Classe fick ta över. och när Tim och Amanda kom "rullade" vi lussebullarna



Sen blev det mys för hela slanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0