i ett stökigt rum med båda fötterna på bordet

igår hoppade jag från den ena soffan till den andra. Vet inte om det va ett försök till att må bättre och att få bakfyllan att försvinna eller om det va som att jag va sällskapssjuk?!

Begav mig iaf hem till Claes och öbbe runt 1 där Dennis och vahlne också va, sen efter en stund kom Emil, foppa och öbbe också. Alla låg döda i soffan och kollade fotboll, vissa käkade pizzor och vissa halv sov. När klockan blev mer körde jag (Claes, med min bil) foppa och emil hem sen lämnade jag Classe hos krylli så han kunde ta sin bil.
Därefter blev det hem till M&P och käkade sen nannade jag gott där.

Idag va det jobb, eller är jag är ju trots allt här fortfarande. sen ska jag hem och sova. jag är trött idag.
Snart är det helg och jag känner på mig att denna helgen kommer bli minst lika rolig som förra. hejdå.



jag och öbbi förra helgen kasnke?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0