Happy Birthday to me

Jag har nog haft världens bästa 20 års dag.
Började med att jag och classe hade nattabak. Blev som sagt kanelbullar och dom smakade underbart. Bästaste Claes hade blåst upp ballonger, fixat duk och sarpentiner i hela lägenheten blev såå rör. sen kom han ut med kaka med 20 ljus i. aaw.
Kom hem lite över 3 i natt. vi hade mycket att snacka om. Sen efter det har sms, samtal och facebook gratulationer rasat in. herregud. blir så glad. Tappade räkning när jag hade fått lite över 60 grattis.
Folk ringer och smsar och skickar blommogram osv. Så jäkla gulligt.
Har verkligen kännt mig uppvaktad idag.

Bättre blev det när jag fick mamma och pappas födelsedags present. Klangade till ordentligt i Thailand kassan. och det är underbart. Fick även en ny blomma (en pik kasnke), sen av sis och svåger fick jag en universal smörgåsgrill som man kan byta "plattorna" på så det blir en grill och även ett våffelgärn. Så jäkla praktiskt.
Sen fick jag presentkort på systemet av kusin. underbart.

Sen bjöd mamma och pappa på middag i Danmark. Underbart gott och gud vad jag åt. så himla mysigt. Efter det blev det glass och kaffe hemma hos mig. och nu sitter jag själv, på golvet i vardagsrummet och känner mig hel nöjd med dagen. Har så jävla underbara människor omkring mig.
Älskar er alla något så fruktansvärt.

På fredag ska jag och mina vänner nog ut och äta, eller käka här, sen förfesta och utgång. Har dock inte sagt till ngn speciell än eftersom det inte är helt bestämt än. Känner mig lite kluven. vill ju självklart fira med mina vänner men var drar man gränsen?
Kasnek ska vänta tills senare när jag ska ha släktkalas osv?
vet i fan. vi får se.

Magen har hållt sig i shack idag, någerlunda, men nu känns det. usch och tvi. så tänkte snart tänka på refrängen. jobb i morgon.
Hade velat ha sovmorgon någon gång. men alltid när jag har det så blir jag alltid väckt av något eller någon.

anyway ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0