all my life I've prayed for someone like you

Amanda va och hämtade mina nycklar innan. Så ikväll när jag kommer hem ska vi färga mitt hår och lägga ansiktsmask osv. En riktig myskväll med andra ord. Sånt som man behöver då och då. wiie.
Imorgon har jag/vi sååå mycket att göra. Ska hinna med att fixa kontraktet, grovstäda hela lägenheten inför visningen på lördag, handla på systemet, present till grabbarna som ska ha 20 års fest x 3, göra vid oss, amanda ska till doktorn, träffa upp dom andra för att sen befinna oss hos filip på middag och förkrök vid 18.

Blir nog jäätte bra. ska dra upp amanda tiiidigt. Här finns inget sovande till 3 i morgon inte. Uppstigning senast 9.30. punkt slut. =)

Pratade med mammi innan också och mötet hade gott bra. Nu dröjer det inte länge till vi får träffa lillsis igen. wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0