written in the stars a million miles away


Btw, älskar jag denna bild. Den är lycka!

Igår la jag i sängen innan klockan 22. va så trött, irriterad och gråtfärdig. Så efter att jag hade pratat med världens bästa föräldrar (som för övrigt alltid får mig på bättre tankar) så kröp jag till kojs. Stängde mobilen och har sovit som en gud. lite över 8 kom mammi upp och väckte mig, sen fick jag massage och efter jag duschat käkade vi frukost tsm. Skit mysigt. Gud vad jag älskar mina föräldrar.
Nu sitter jag på jobb, låt denna dagen gå fort. Vill bara hem och börja packa. Har en del kvar.. Så det blir väl en sen natt inatt...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älsakar dig min fina tös. Låt livets possitiva möjligheter komma till dig i varje tanke. Kramis

2010-11-23 @ 11:57:37
Postat av: najda

älskar dig mamma. tack för att du finns och för att du är min mamma. <3

2010-11-23 @ 13:24:42
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0